مشاور تحصیلی برادر بزرگتر

#BARADARE_BOZORGTAR
مشخصات بلاگ
مشاور تحصیلی برادر بزرگتر

مشاور تحصیلى کنکور سراسرى و کنکور کارشناسى ارشد در شهر گرگان
توسط مهندس هانى منوریان (کارشناس ارشد عمران_مدیریت ساخت، از دانشگاه علم و صنعت تهران)
استادیار دانشگاه
سرپرست تیم مشاوره موسسه ماهان
مدیرعامل موسسه برادر بزرگتر
---------------------------------------
تلفن های تماس:
32361957- 017
09123359028

مطالعه ی موثر تر

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ب.ظ

همیشه یک نکته‌ی مهم را در ذهن داشته باشید: «رهبران موفق، مطالعه‌کنندگان موفقی هستند.» برای تبدیل شدن به یک دانش‌آموز موفق نیز باید الگوی مستمر و موفقی برای مطالعه داشته باشید. بسیاری از دانش‌آموزان موفق، عادت‌های مطالعاتی خوبشان را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. برای تبدیل شدن به یک مطالعه‌کننده‌ی موفق لازم است با برخی از این عادت‌های مطالعاتیِ خوب آشنا شوید.

مرور فعالیت‌ها در انتهای هفته:

در انتهای هفته علاوه بر استراحت و همراهی با خانواده باید حتماً زمانی را به بررسی فعالیت‌های آموزشی انجام‌شده در طول هفته اختصاص دهید. مرور کردن مباحث باعث ثبت شدن آن‌ها در حافظه‌ی بلندمدت‌تان خواهد شد و بزرگ‌ترین مزیت این مرور، موفقیت در امتحان‌هایی است که به محک زدن مطالعه‌های انجام‌شده در طول هفته می‌پردازد. مرور فعالیت‌ها در انتهای هفته، از شما یک دانش‌آموز آماده و پرانرژی برای صبح شنبه‌ی هفته‌ی آینده خواهد ساخت.

موارد بررسی‌شده، تعدادی از اصلی‌ترین عادت‌های مطالعاتی مؤثر و سودمندی بود که در موفقیت دانش‌آموزان برتر نقش داشته‌اند. بدون شک عادت‌هایی در برنامه‌ی مطالعاتی شما وجود دارد که در کار خودتان به‌خوبی اثرگذار است و باعث نتیجه دادن مطالعات‌تان می‌شود. عادت‌های شخصی  سودمند در مطالعه اهمیت بسیاری دارند. این عادت‌های سودمند را مورد بررسی قرار دهید. اثر این عادات در درازمدت را بسنجید و در صورت رسیدن به این جمع‌بندی، این عادت‌های مثبت، علاوه بر کمک به شما می‌تواند به دیگران نیز کمک کند؛ لذت به اشتراک گذاشتنِ این عادت‌های مثبت با دوستانتان را تجربه کنید.  


  • برادر بزرگتر

نظرات  (۱)

  • مقداد منطقی
  • مطلب خوبی بد.
    مرسی.
    پاسخ:
    امیدوارم همیشه موفق باشید دوست عزیز.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی